Okolím Rajeckého hradu

Informačná tabuľa č.2 - Základné informácie o projekte

Pri vodnom toku Čierňanka

Vážení návštevníci, pokiaľ ste sa vydali na chodník až v tomto bode, vitajte v Meste Rajec. Skôr, než sa rozhodnete absolvovať cestu po náučnom chodníku, môžete si pozrieť aktuálnu predpoveď na našej vlastnej meteorologickej stanici, ktorú nájdete na www.... Pokiaľ ste sa rozhodli prejsť si náučný chodník, pozorne si pozrite schému trasy, pričom sa orientujte podľa smerovníkov a špeciálnej značky, ktorú nájdete v spodnej časti informačnej tabule. Pre vašu ľahšiu orientáciu: smerovník, ktorý je blízko vás, vám dáva možnosť pokračovať po náučnom chodníku spodnou a aj vrchnou trasou. Odporúčame vám prejsť vrchnou trasou mostom cez rieku po panelovej ceste smerom nahor a po viac ako 100 m sa držte značky vľavo, ktorá vás ďalej nasmeruje doprava na stúpanie, ktoré má viac ako 70 metrové prevýšenie. Následne sa vám otvorí scenéria mesta a časti Rajeckej kotliny. Ďalej pokračujte po chodníku medzi kríkmi a poľom až k lesu, kde na vstupe je vpravo informačná tabuľa č.3. Celková vzdialenosť odtiaľto po tabuľu č.3 je viac ako 900 m.